Kontrast...





För mindre än två veckor sedan var jag i Thailand...JAG LÄNGTAR TILLBAKA! Allt var så chill där. Jag låg och solade hela dagarna, drack lite drinkar när jag kände för det, åt jättegod mat och efterrätter, frossade i den gigantiska frukostbuffén, fick thaimassage två gånger på en vecka (för 150 kr), spatserade runt på de små gatorna och testade att rida på en elefant :). Låter inte helt fel, ellerhur?

Detta har bytts ut mot ett strikt vad som utesluter allt vad socker och alkohol innebär, stress i skolan, nervositet inför presentationen, handla och LAGA mat själv, städa själv och elefanten har bytts ut mot en cykel :P. Roligare än så är det inte...

Men jag ser fram emot ljusare tider :D. Förhoppningsvis väntar en resa till Nice i april (beror lite på hur omständigheterna blir), en resa till London i maj och Göteborgsvarvet den 21 maj :). Väldigt roliga saker att se fram emot. Jag känner dock att jag fått med mig massa energi från Thailand och jag är otroligt glad för att jag fick åka med min familj dit <3, jag älskade det!

Nu ska jag öva presentation en sista gång och sedan ska jag hoppa in i duschen :). Ha en NIIIIIICE dag!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0