Give me!!!

Har ni fått hem H&M's vårkatalog? Jag "döör" lite när jag kollar i den :P. Det finns så mycket snyggt som jag gärna skulle lägga vantarna på...synd bara att man är en fattig student :(. Kan inte någon skicka hit dem här sakerna till mig ;)? I want it!


Den här jackan i beige är bara såååå snygg. Äger en svart i samma still som jag fullkomligt älskar, men nu skulle jag väldigt gärna vilja ha en beige :). 299 kr för denna pärla!


En superläcker klänning som skulle passa perfekt till bruna ben och ett par high heels i sommar..dröm! 199 kr.


Supersnygga chinos i en härlig mörkblå färg. Snyggt till en tajt, vit topp och ett par ballerinaskor. Vackert! 199 kr.


Magtröja i härliga färger :). Skulle ha ett linne och jeans till detta. 149 kr.


Söta tygskor i fiin blå färg. Sååå fint till jeansshorts och slappt linne, 99 kr för dessa...snacka om fynd!


Supersnygga shorts som jag skulle matcha med en vit topp eller ett vitt linne och ett svart skärp i midjan. 149 kr.


Härligt träningslinne :). Snacka om att jag skulle känna mig snygg i detta ;). 129 kr.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0