En liten lista...

Lånade denna lista av Skolfrokensblogg.wordpress.com

Vilken svordom använder du mest?
Jag försöker att inte svära, men om jag svär blir det väl mest "fan".
Äger du en iPod? Ja, en iPod touch :)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu, 8.00.
Hur många resväskor äger du? Jag äger väl en stor rullväska, en liten rullväska och två bagar.
Använder du flip-flops? Japp :). Köpte ett par jättefina i Thailand!



Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Maxi, Willys, Hemköp och Netto.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nepp, jag gillar att vara med på bild :).
Vilken var den senaste filmen du såg? America's Sweethearts
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Jag får nog säga en vän eftersom jag inte känner någon barnfamilj.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet i Stockholm.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, men jag är väl lat ibland :P.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej!!!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag äger ingen CD-spelare, nu är det Spotify som gäller ;)
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Måste vara Petter och September, eller var och en för sig :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja och en hemlighet är väl ingen hemlighet om man berättar det?
När var senast någon stötte på dig? Det var nog på juldagen :P.
Vad åt du till middag senast? Jättekonstig middag, falukorv och resterna av bulgursalladen idag. Men det var gott :D.
Använder du huvtröjor? Det händer, men mest när jag åker till och från träningen.
Kan du vissla? Ja, men är inte jättebra på det...
Vem var den senaste som ringde dig? Angelica, från Nice :D
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg- och dalbanor
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det tror jag.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 013
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det gjorde jag säkert :)
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Filbytergallerian och Galleria Gränden är ganska små
Hur många syskon har du? En lillasyster :)
Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland, men jag gillar att prata med människor.
Vilken film kan du alla replikerna till? Typ The Holiday :P, har sett den för många gånger ;)
Äger du några band t-shirts? Nej.
När flög du senast? Hem från Thailand den 8-9 januari :(
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stycken.
Läser du för skojs skull? Ja, när tiden finns gör jag gärna det :). När jag är ledig läser jag minst en bok.
Pratar du några andra språk? Engelska och Tyska, lite i alla fall.
Diskar du din egen disk? Ja, vem skulle annars göra det?
Har du gråtit offentligt? Ja, men det var ett tag sedan.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, det kan jag inte påstå. Men det är roligt att lära sig nya saker :).
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JAAA, en i nacken...ska göra det snart! I hope.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det beror på. Ska vi ses en gång till kan jag bjuda nästa gång ;) eller så splittar vi :).
Kan du kasta macka? Ibland, men man måste ha rätt sten.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Ibland popcorn och bon aqua
Vem var din favoritlärare och varför? Jan-Åke som jag hade i arbetsrätten, världens trevligaste lilla gubbe och så var hans ämne väldigt roligt och intressant också.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
Vad har du för väder? Mörker och uppehåll.
Har du en blogg? Jaag? Skulle inte tro det va :P...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott, lätt!
Gillar du att flyga? Tycker det är lite jobbigt, men det gick riktigt bra senast :)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksamhet och humor.
När sov du senast på golvet? Har jag nog aldrig gjort, förutom på en madrass på golvet ;).
Vilken är din favoritdrink? After eight, världens godaste mjölkdrink!
Gillar du din boende-situation? Jaa, jag älskar min stora lägenhet :)
Vilken är din mammas hemstad? Linköping
Din pappas hemstad? Oskarshamn
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Mellan sju och nio, då funkar jag hyfsat :P
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland, men jag gillar't!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Kanske ibland, men jag är nog ganska diskret ;). 
Vilken är din favoritfrukt? Älskar passionsfrukt och ananas, mums!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Japp, för tillfället i alla fall.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23, shit vad tiden flyger iväg!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ibland, men jag har själv problem med det ibland. Dock kan jag bli irriterad när folk skriver riktigt, riktigt dålig svenska.
Tror du på liv på andra planeter? Nej, det gör jag inte.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Oj, det minns jag inte...
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte något av det, tror att det finns något, men inte vad.
Vad var det senaste du åt? Min middag ---> Se högre upp!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både och, men jag har nog fler tjejkompisar.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Tror det var mamma som ville att jag skulle heta Elin, tror Lisa och Caroline var uppe på tapeten också, men jag var tydligen en Elin ;).
Gillar du senap? Ja, speciellt söt/stark senap från Ica :)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Kämpa och ge inte upp! Det kommer bättre tider :) 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaaaa, vem vill????
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj, ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, är aldrig inne där.
Tycker du om att krama folk? Jaa, de jag känner :). Kramar ä mysigt!
Skulle du säga att du är trendig? Haha, neej, det skulle jag inte säga. Tar på mig det jag trivs och känner mig snygg i :)
Äger du en digitalkamera? Ja, två stycken.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Oj, Carolina Kluft en gång...annars kan jag inte komma på någon.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja, jag är ganska dålig på att komma ihåg att jag ska ringa folk också...
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Det finns en del.
Tycker du att du är attraktiv? Nja, det tycker jag nog inte...
Vad är du allergisk mot? Inget!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, det är ju gott?!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? FREDRIK! Min pappa gillar det namnet :)
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Vill lära känna alla lite bättre, så kopiera och fyll i ;).

Goood night!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0