EasyTone

Japp, jag äger ett par! De har faktiskt varit i min ägo i ungefär en och en halv vecka. Jag sprang runt på olika Reebook-affärer i Thailand, men de kostade mellan 900-1100 kr där. Jag som trodde att träningsskor skulle vara billigare, men där hade jag fel. Kände att det inte var värt att köpa ett par som kostar 100 kr mindre än hemma, då lägger jag hellre dem pengarna ifall skorna skulle gå sönder eller liknande :). När jag kom hem till Sverige sprang jag in en sväng på Stadium och blev jätteglad. Två av de snyggaste EasyTone skorna var nedsatta till 699 kr :), vilken dröm! Så jag fastnade för dessa och har gått med dem två gånger, slänger nog på mig dem när jag traskar iväg till simhallen nu :).





/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0