Bangkok - Shopping II


Då fortsätter vi med shoppingen från Bangkok :)



En supersnygg och bekväm kjol från Forever 21


En snygg tee med Heidi Klum på :). Kostade runt 50-lappen.


Ett par vita Converse :), blev mina för typ 175 kr. Nu har jag ett par mörkblå och ett par vita i likadan modell, ett par vita med låg sula och högt skaft samt två par "vanliga" i ljublått och ljusrosa :).


Ett vanligt och snyggt linne från Forever 21

Detta var all shopping jag åstadkom i Thailand, förutom lite presenter som sagt :). Har ju visat en adidaströja, en klänning samt ett par solglasögon när jag var i Thailand, kolla under mappen "Thailand 2010/2011".

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0