31 Januari 2011

Linköping

Nu är jag tillbaka i Linköping och dagen har gått i ett. Tåget gick i hyfsad tid i morse, problemet var bara att min vagn fattades...så jag gick med några upp i första klass och satte mig. Eftersom det blivit felbokat fick vi samma förmåner som de som betalat för första klass :P. Frukostpåse, tidning och kaffe/te ;). Inte illa! Annars sov jag hela tågresan, somnade ju sent igår efter att ha hämtat lillasyster.

När jag kom hem packade jag upp lite och slängde i mig en tonfisksallad till lunch. Sedan bar det av till simhallen där jag körde ett hyfsat tufft pass i bassängen :). Promenerade hem och vände, gick ut på en promenad tillsammans med Mikaela och nu sitter jag här. Har precis druckit aminosyra för att jag ska hålla mig en liten stund till innan det är dags för middag. Ska även åka och storhandla sent, det är så skönt tycker jag ;). Lagom med folk i butiken och så har de halva priset på butiksbakat bröd (dock ska jag inte äta så mycket bröd, men jag fryser in det!).

Vad har ni sysslat med idag då?



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0