20 Januari 2011


Vilken härlig dag! Solen skiner och himlen är blå :). Synd bara att man måste sitta inne och plugga :(. Idag har vi delat upp oss i gruppen. Två sitter i skolan och redigerar arbetet, två är hemma och över på föredraget de ska hålla imorgon och jag över på vad jag ska säga när jag är värd. Det börjar bli lite nervöst här nu, hoppas jag kommer ihåg allt jag ska säga. Det är ju så lätt hemma, då kommer man ihåg allt, men när det sitter en massa människor framför en och lyssnar så glömmer man så lätt bort :(. Aja, ska skriva en fusklapp med punkter som är viktiga att ta med :).

Om en stund ska jag cykla till skolan. Skönt att jag får vara ute 20 min i solen i alla fall (cykelturen) :). Jag ska ha styrgruppsmöte och stämma av att allting är som det ska inför morgondagen. Vi ska även möblera lokaler och liknande. Ikväll ska jag sedan köra skivstång+kondition. Måste träna för att tänka på annat, annars kommer jag bara gå runt och vara nervös ikväll :P. Så ser min dag ut idag, vad sysslar ni med?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0