16 Januari 2011

Sunday, sunday, sunday! Det har varit en ganska lugn söndag som varit fylld med träning, inhandling av mat samt lite mer träning. Vad har ni sysslat med denna söndag?

Jag började min morgon med att gå hem till Hannah och Alex där jag vägde mig och sedan hämtade upp Hannah för en powerwalk :). Sedan blev jag bjuden på riktigt god och mäktig frukost/lunch, jättemysigt. Fick deras special-havregrynsgröt med kokosflingor, äppelbitar, kanel och sedan en blandning med mjölk, vatten och proteinpulver på. Riktigt gott faktiskt :). Till det åt vi varsin knäckemacka med keso, kalkon och groddar samt en clementin. Mumsigt värre och som sagt, mättande :). Efteråt pratade vi ihop oss om vårt vad och sedan promenerade jag hemåt.

På vägen hem blev det stopp på tre mataffärer. Ica, Netto och Hemköp. Kom ju på att de hade lite olika erbjudanden på olika ställen :P, så det blev en liten omväg där, men det var det värt ;). Kom hem, pluggade lite och slängde i mig en skål med lättkesella och bär samt två mackor. Sedan hann jag prata en liten stund med Bella och efter det var det dags att sticka till träningen. Ikväll körde jag och Hannah kickboxning. Ett väldigt bra pass faktiskt :), svettades floder :P.

Aja, ska läsa lite till på vårt grupparbete innan jag går och lägger mig. Imorgon blir det grupparbete för hela slanten, sedan träning på kvällen. Roligare än så blir det inte :(.



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0