15 Januari 2011

Gooooooood morning! Här är jag uppe med tuppen och känner mig faktiskt förvånansvärt utvilad och pigg :). Gött det i och med en ganska intensiv träningsförmiddag. Mina planer för dagen är träning, shoppa (hårband och svarta byxor på H&M) samt städa lägenheten. Dessutom har jag nog tänkt plugga lite samt bara chilla och göra något gott (och nyttigt) till middag. En väldigt lugn och skön lördag (bortsett från träningen).

Hur startar jag min morgon då? I vanliga fall brukar jag äta två timmar innan ett träningspass, men idag blev det en och en halv timme innan och inte fullt lika mycket. Till frukost blev det havregrynsgröt, ett ägg, ett glas med c-vitamin samt mina vitaminer. Jag kommer förhoppningsvis hålla mig mätt på det, men slänger ner ett äpple i träningsväskan för att klara cykelfärden hem ;).

Vad ska ni göra denna härliga lördag? Tagit sovmorgon?

GO, GO, GO!!! Nu ska det testas yoga, är lite nervös faktiskt :P. Ska nog sätta mig långt bak ;).


Lånad av Borås Yoga Center

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0