14 Januari 2011


Vad sysslar ni med denna fredagkväll?
Jag har precis smällt i mig en skål med fruktsallad och frusen yoghurt, lite nyttig lyx såhär på fredagkvällen ;). Jag ska snart göra mig redo för en lång natts skönhetssömn för imorgon ska jag testa på något jag inte gjort på flera år, nämligen yoga. Ni vet ju att jag tränar väldigt mycket, så jag är vältränad, men smidighet är inte min starka sida. Jag är verkligen pinsamt stel och oböjlig trots att jag är duktig på att strecha. Så därför har jag insett att det krävs lite smidighet för att balansera upp all annan träning, därför blir det tidig morgonträning för mig. Spännande!

Grannarna verkar ha värsta partyt, hela lägenheten dunkar...Kul för dem ;), men hoppas de lägger ner när jag ska sova :). Idag har det varit en ganska småseg dag i skolan med intensivt grupparbete. Efter det har jag varit och handlat lite mat, powernapat och lagat god middag. Tänkte strax slänga upp ett par inlägg i träningsbloggen innan jag kryper till kojs, kika in där för att få veta mer om hur jag lägger upp min kost varje dag samt "mitt 2011".

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0