13 Januari 2011

Varenda gång jag skriver min rubrik avslutar jag med 2010...jag har inte riktigt fattat att det är 2011 ännu :P. 2011 är det år då det händer, jag har till sommaren pluggat klart på Linköpings universitet och är då redo att ta ett riktigt kliv in i vuxenlivet med jobb och allt vad det innebär. Det är ganska nervöst eftersom man hela tiden haft sin trygghet med skolan och vet att man ska tillbaka efter sommaren, men nu står man där som bambi på hal is ;). Fast det ska bli roligt med utmaningen, kommer bli en grym höst 2011, det känner jag på mig :).

Nu är jag i alla fall vaken efter alldeles för lite sömn. Sitter just nu och äter frukost, men ska strax fixa det sista innan det är dags för skola :). Jag kommer hem i eftermiddag och då tänkte jag slänga upp lite fler bilder från Thailand :). Har redan fått en hel del kommentarer på mitt album på fb.

Kika in på bloggen ikväll, nu ska jag göra ett ryck här :).


Min fina syster och jag på en Thailändsk restaurang :)

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0