12 Januari 2011


Bloggfokus? NOT! Jag känner att jag tappat bloggen under de senaste veckorna, men det beror ju på att jag varit ute och rest samt haft mycket annat att göra. Nu är jag tillbaka i Sverige och det är ganska mycket att göra i skolan, vilket tar tid. Samtidigt försöker jag komma igång med träningen och få iordning här hemma. Kommer nog bli bra till slut, bloggen kommer att komma igång efter hand :).

Idag fick jag tillåtelse att vara hemma och skriva klart en del till vårt arbete, men snart ska jag hoppa i lite kläder, packa ner träningskläder och matlådor och sedan bege mig till skolan för grupparbete hela eftermiddagen. Har precis skrivit klart min del och ska läsa igenom den en sista gång innan jag skickar in :). Igår körde jag igång den här träningssäsongen i Linköping med kickboxning tillsammans med Hannah, hur grymt som helst. Var jätteseg innan eftersom jag fortfarande är lite jetlagad, men träningen gjorde gott för både kropp och själ :). Och havrepannkakorna och telefonsamtal med Ellen efteråt gjorde inte saken sämre ;). Det blev så sen hemkomst och jag prioriterade middag, dusch och prata i telefon igår. Men ikväll kommer jag hem hyfsat, så då ska jag bombardera er med bilder från den fantastiska resan till Thailand. Håll ut!

Aja, dags att göra lite nytta. Men vi hörs som sagt mer i kväll :).
/E <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygging! Värsta bruna och värsta snygga tröjan! Bra kombo! :)

2011-01-12 @ 14:56:20
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0