Yoga


Den här övningen fick vi göra under yogan idag :). Det var en enormt bra start på dagen, att köra yoga alltså. Jag blir så avslappnad, lugn och harmonisk efteråt. Jag har ingen brådska någonstans och jag sitter alltid kvar en stund efteråt och bara slappar, så skönt att inte ha en tid att passa :). Cyklade sedan lugnt iväg till mataffären, folk var lite "knuffiga", men jag var inne i min egna lilla värld. Inget skulle beröra mig! Sedan traskade jag hem med lite nyinköpt mat och hoppade in i duschen.

Nu sitter jag här i soffan igen i mina knallrosa mjukisar ;). Har fått i mig två makrillsmackor (smaskens!) och tänkte snart skriva ihop två inlägg till träningsbloggen innan jag sätter igång med plugget. Ska även försöka få upp lite mer saker på tradera och sova en liten stund :).

Ikväll är det ju melodifestivalen och dem är faktiskt här i Linköping idag. På Cloetta Center närmare bestämt.

Några av artisterna är Linda Sundblad, Sara Lumholdt (gamla A-teens), Eric Saade och Sebastian (från Idol).
Jag och Mikaela ska bänka oss framför tv:n ikväll, vad tror ni? Är det något att ha?

Kommer ni se melodifestivalen?
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0