Tyras lista!

När vaknade du imorse?
Svar:
Första gången 7.40, andra gången 8.30 och sista gången 9.40...jätteirriterande :(


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Är klockan bara tjugo i åtta??? Varför kan jag aldrig få sova ut...


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Jag började min morgon genom att gå en promenad med Louise, men jag pratade nyss med Hanny i telefon. Vi pratade om allt möjligt :).


Vilket humör är du på?
Svar:
Lite småstressad och söndagsseg!


Vad har du på dig just nu?
Svar:
Underställ, mjukisbyxor och mjukiströja (min promenadoutfit)


Har du ont någonstans?
Svar:
Nej, har bara härlig träningsvärk i ovansida rygg och baksida lår :P.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Då skulle jag nog dricka en kopp varm choklad med grädde och marshmallows...men jag är ganska mätt!


Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Lön?? Jag får studiebidrag och det ligger ju inte på så många tusen :(. Min senaste lön fick jag i januari.


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Storhandling på Ica Maxi.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook...


Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag ska jag plugga, göra tacopaj, träna kickboxning med Hannah samt mysa framför tv och dator ;).


Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Hmm...kanske "Baksmälla" med Petter och September.


Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att man vill veta mer om mig och mitt liv. Kanske få inspiration till att träna mer, äta rätt och få allting
att gå ihop i livet.


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Jag satt nog och läste i statistikboken...roligt värre :P


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Jag vet faktiskt inte! Jag fiskar inte efter komplimanger, men det är ju alltid väldigt roligt att få det :)


När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Jag fotade mig själv ganska mycket igår, min omelett och mitt morotsbröd ;).


Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Jag kommer köpa ett paket ägg idag, det ska jag spendera pengar på idag ;).


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Mitt soffbord :P


Vad tror du att klockan är?
Svar:
Klockan är nog snart ett...och jag måste verkligen sätta igång med dagens sysslor!


Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag borde plugga, tvätta, uträtta några ärenden och söndagsslappa.


Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Mjukiskläder! Sedan träningskläder ikväll på kickboxningen :)


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Vilken svår fråga...hmm...jag skulle nog faktiskt vilja fråga Blossom om hur hon gått tillväga för att bli den hon är idag. T.ex. vad hon har gått för utbildning, vad hon jobbat med och hur hon tränar? Hon är en stor förebild eftersom jag vill jobba med det hon gör :).

Den här listan snodde jag av Tyra, släng upp den på din blogg och länka här så kan jag få lära mig lite mer om dig :).

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0