Träningsblogg?


Är detta min vanliga blogg eller min träningsblogg? Jag förstår att ni börjat tycka att min "vanliga" blogg mer har börjat likna en träningsblogg och så är det ju självklart! Det är ju mitt liv. I den "vanliga" bloggen skriver jag om mitt liv, vad jag hittar på under dagarna och lite annat skojigt. Eftersom träning är en enormt stor del av mitt liv (tränar 5 gånger i veckan) blir det lite svårt att utesluta det helt. Jag försöker att inte gå in på detaljer, utan påpekar mer vad jag tränat och hur det gick. Vill man läsa mer om hur själv passet gick, vad jag äter och hur jag lägger upp min träning varje vecka kan man kolla in min andra blogg, en specifik träningsblogg.

På senare tid har det självklart blivit ännu mer träning och kost eftersom det är det jag sysslar med förutom att gå i skolan och umgås med kompisar. Jag vill med detta bara säga att jag absolut inte tvingar någon att läsa min blogg, den läses av eget intresse. Jag använder bloggen till att skriva av mig och delge er mitt liv, det är ju det en blogg är till för. Skulle jag inte skriva någonting alls om träning så skulle inläggen bli ganska tråkiga och korta :P.

Sådär...nu fick jag ur mig det :). Men du som gillar att läsa om mitt liv, min träning och allt vad det innebär är självklart jättevälkommen att fortsätta! Det är jätteroligt. Lämna gärna en kommentar också, så vet jag att du tycker det jag skriver är något att ha ;).

Efter förra inlägget blev det som sagt kickboxning (i know...träning) med Hannah. Roligt att träna med Hannah igen, men passet var ingen höjdare :(. Efteråt fick jag i mig middag, kollade runt på datorn, pratade med Mikaela, Angelica och Jenny på FB och Skype :). Har även haft tv:n på i bakgrunden samt ätit en riktigt smaskig fruktsallad av det jag hade hemma (päron, äpple, granatäpple och hallon). Imorgon ska kylskåpet fyllas på igen :).

Morgondagens planer är inte så många, vilket är skönt! Känner att jag behöver en riktig vilodag imorgon :). Planen är i alla fall att kliva upp när jag vaknar (ingen klocka imorgon alltså), sätta igång med pluggandet, äta frukost och åka iväg till ICA Maxi för att storhandla. På eftermiddagen ska jag fortsätta med plugget samtidigt som jag ska prova på att baka morotsbröd och göra ännu mera kanelmüsli :). På kvällen kommer Mikaela hit en sväng och sedan ska vi på bio och se Min låtsas fru, världens töntigaste namn...men det ska bli roligt. Vad ska ni hitta på?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0