Tradera


Nu har jag äntligen fått ändan ur och fotograferat, vägt och lagt upp några saker på Tradera.
Tar lite saker i taget, så idag när jag pausade från läsningen fotade jag några av sakerna jag säljer samt vägde dem. Så nu efter träningen var det bara att lägga in bilderna på datorn och lägga upp annonserna på hemsidan. Fick bud på träningsbyxorna i mitten direkt :P. Super! Ska lägga upp mer saker imorgon kväll, rensade förrådet för någon vecka sedan, så det finns lite att sälja ;). Vill du se min auktioner kan du göra det här.

Aja, nu börjar det verkligen bli dags att diska undan middagen, borsta tänderna och krypa till kojs. Är ganska så seg efter skivstång+intervall som jag körde ikväll, men skönt var det! Imorgon är det skola på både för- och eftermiddag. Sedan blir det hem och snajda om till träningskläder för att bege mig iväg och träna aerobics :). Efter det blir det en lugn fredagkväll med rolig tv, slänga upp lite blogginlägg samt traderannonser och bara njuta av att det är fredag :). Sedan har jag en "fullspäckad" helg framför mig :D! Mycket, mycket nice.

Sov gott.
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0