TRADERA

Gick precis in på en av mina tradera-auktioner och såg att en tröja (från Ralph Lauren) som jag säljer nu är uppe i 310 kr :). Det är jättebra att sälja på tradera, det kan jag verkligen rekommendera. Självklart stöter man på idioter som inte betalar och så vidare, men då lämnar man bara negativt omdöme och så kan de bli avstängde tillslut. Själv har jag bara fått positiva kommentarer, jag tar mitt uppdrag riktigt seriöst ;).

Är du sugen på att se vad jag säljer så hittar du mina auktioner här!


Den här ljusrosa stickade tröjan säljer jag. Jag tycker att den är jättefin, men den är tyvärr lite kort för mig. Dessutom har jag inte använt den så mycket. Köpte den i USA och då var den mycket billigare än i Sverige :).


De här "lappade"-jeansen från VILA säljer jag också. Tycker fortfarande de är skitsnygga, men som ni ser på bilden så är de alldeles för stora för mig :(...de är ännu större nu.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0