Te :)


Strax ska jag göra mig en kopp te, som vanligt är jag väldigt frusen såhär på kvällen :(. Dessutom åt jag en kall middag i form av räksallad och knäckemacka, så jag behöver lite värmande dryck i mig. Somnade så gott med te i magen igår också ;).

Idag har det varit en lång dag i skolan, vi blev kvar till halv fem faktiskt. Var riktigt seg under eftermiddagen, men det är så tungt att koncentrera sig mycket under en längre period. När jag väl kom hem bytte jag bara om till en tjockare jacka (många minusgrader även idag!) och gick till mataffären. De hade extrapris på fläskfilé, så jag kör på fullkornspasta, fläskfilé och pesto imorgon...måste jag säga att jag längtar redan?? Haha...mums! Annars har jag hunnit prata lite med Angelica på skype och sedan Hannah. Sedan blev det lite senare middag och nu sitter jag här och väntar på att någon fixar te till mig :P.

Imorgon är det skola hela dagen igen, men först sovmorgon för dem som inte heter Elin ;). Hurtbulle som jag är tänkte jag kliva upp vid 7 och gå en morgonpowerwalk på en timme innan frukost. Sedan är det skola fram till sen eftermiddag imorgon också. På kvällen blir det antingen kickboxning (om Hannah mår bra) eller crosstrainer. Håll tummarna för kickboxning ;)!

Nähä...inget te här inte :P. Dags att fixa mig en kopp. Sov gott sedan!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0