Taking chances...


Kvällens film blev denna, Taking chances. Jag kan väl i alla fall lätt säga att vi tog en chansning när vi hyrde den här filmen och herregud vad dålig den var. Se den INTE! Jag och Ameli hade helt missat att den skulle handla om det den gjorde, vi hade hoppats på en riktigt komedi a lá "American Pie"-style, men not. Den var tråkigt, konstig och bara jättedålig. Tråkigt när man får pröjsa 50 spänn för att hyra den...bortkastade pengar.

Aja, men sällskapet var supertrevligt i alla fall :). Det märks att det var ett tag sedan vi sågs nu och vi hade väldigt mycket att prata om. Vi gjorde även ett stort fat med morötter, paprika och gurka som vi dippade. Efter den tråkiga filmen har vi pratat och pratat och pratat. Supermysigt! För en stund sedan så gick hon hem och jag hann ringa syster en sväng.

Ska alldeles strax hoppa i säng, blir en lång (men jätterolig) dag imorgon. Tänkte kliva upp jättetidigt och gå en morgonpromenad i snöstormen. Ska det snöa imorgon också? Det var verkligen hemskt väder idag :(. Usch! Ska även hinna med att damma, dammsuga, bädda sängen åt Emelie samt städa badrummet på förmiddagen. Blir sedan iväg för ett möte och sedan dyker lilla Emelie upp här i Linköping vid lunch :). Så eftermiddagen ska ägnas åt att handla lite mat och träna aerobics. Kommer bli så mysigt.

Hörs imorgon och goood night!
/E <3

Skrev tidigare idag på träningsbloggen att jag skulle kommentera lite olika proteinpulver och bars, men eftersom klockan är så pass mycket får det bli en annan gång ;). Påminn mig gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0