Statistik...


Japp, det är vad jag sysslat med mestadels av dagen. Vad har ni hittat på? Jag har försökt variera läsning med räkneövningar, men räkneövningarna är så himla krångliga :(. Får olika svar hela tiden...suck! Får prata med tjejerna i min grupp imorgon och hoppas på att de förstår mer än mig ;). Ska prova att göra en sista uppgift innan jag lägger undan dem för dagen.

Jag har pausat idag med att äta lite lunch och gå en kort runda på stan med Hanny. Köpte med mig överstrykningspennor hem, roligare shopping tillåter inte min plånbok ;). Jag har även smidit lite planer för helgen tillsammans med Emelie. Vi ska äta hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis till varmrätt och gino (bär och frukt i ugn med vit choklad) till efterrätt på fredag. Självklart blir det ingen vit choklad för min del, utan en liten mörkare variant. Gott det med! Sedan ska vi ha "massagestuga" (har haft det sedan vi blev kompisar i 6:an :P) och lägga ansiktsmask. Hur mysigt som helst! Även lördagen är hyfsat så spikad, i alla fall kvällen :). Då blir det kyckling- och bulgursallad till varmrätt och smoothie och popcorn till melodifestivalen! Snacka om mysig helg. Haha...det blir sådär med bestämd mat och sånt när det är två planeringsmänniskor som ska ses, men jag kan ju erkänna att det var jag som drog igång allt :P. Gillar att veta i förväg :P.

Sådär, nu ska jag byta om till träningskläder, prova Charlotte Perrellis jordgubbsprotein som kom med posten idag (choklad är riktigt smaskig) och diska undan efter mig. Sedan blir det nog till att röra sig mot Hannah och kickboxningen. Awesome! Hörs ikväll :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0