Sov gott!

Ville bara önska er alla en god natt innan jag stänger av datorn och kryper till kojs.

Klockan har redan hunnit passera tolv och jag känner inte alls att jag hunnit med allt jag velat göra idag. Varför ska allting ta sådan förbaskad tid? Jag har i alla fall hunnit slänga upp lite fler saker på Tradera (kunde lägga upp tre saker gratis idag), handla lite mat inför veckan, skypa med Angelica och slänga upp lite blogginlägg.

Imorgon är det skola från 8 tills eftermiddagen...lite segt är det allt! Så därför måste jag verkligen komma i säng snarast :). Tur att det varit en lugn helg och att vi sovit ordentligt. Då klarar man av att sova lite mindre en natt :P. När jag kommer hem imorgon ska jag vila, plugga lite och äta ett ordentligt mellanmål för att sedan köra medel 70 min. Slänger upp mitt mat- och träningschema på träningsbloggen imorgon!

/E <3


Lite färg fick jag allt av solariet i torsdags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0