Skynda skynda!

Blir ett väldigt kort inlägg här eftersom jag måste fixa lite mellis till eftermiddagen och sedan slänga mig på cykeln och åka till skolan...

Självklart tar allting så mycket längre tid än vad man tror. Kom iväg till solariet lite senare än jag räknat med och då blev allting förskjutet. Hann i alla fall sola, träna, duscha, byta om, sminka mig och har precis fått i mig min lunch. Som ni kanske förstår stämmer inte "matschemat" för dagens datum, lade ju träningen på förmiddagen istället för kvällen. Det var verkligen ett smart drag ;). Det är nämligen proppat på gymmet på kvällarna, men nu var det mest pensionärer och jag där...lugnt och skönt med andra ord.

Jaja, nu ska jag sluta skriva...har ju bråttom :P. Känner ni tidsoptimisten Elin? Ni får hålla ut till sen kväll innan det kommer ett nytt inlägg, för ikväll ska jag hänga med Ameli.

Höres!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0