Omelett


Har precis lagat min första omelett. Tänk att jag aldrig har gjort det förut, helt otroligt! Jag brukar göra äggröra ibland, men omelett har jag aldrig kommit på tanken att göra :P. Men idag var jag sugen på att blanda i lite gott i "äggröran", så då fick det bli en omelett istället ;). Tyvärr blev inte min lika snygg som på bilden ovan, men otroligt god :). Det kommer jag absolut göra fler gånger, gott och nyttigt...mitt motto! Hade i tomater och skinka i min omelett, nästa gång ska jag testa med fetaost också. Mums! Slänger upp mitt recept på träningsbloggen i slutet av veckan.

Vad har jag mer hunnit göra? Jo, jag har plockat undan en massa saker som skräpat i lägenheten, dammsugat upp allt grus, diskat undan frukosten och hunnit läsa några sidor statistik. Strax tänkte jag diska igen (önskar att jag hade diskmaskin ibland) och sedan fortsätta läsa tills Richard och Steen kommer :). I eftermiddag blir det som sagt aerobics och sedan myskväll med Hannah <3.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0