Morotsbröd *tummen upp*







MUMS säger jag bara...guud vad saftigt och gott det blev :). Har precis ätit två skivor morotsbröd som kommer direkt ifrån ugnen. Det var inte speciellt svårt att göra, men man behövde en hel del ingredienser. Trodde faktiskt inte att det skulle bli så gott, man vågar ju aldrig hoppas, men det är absolut ett av de godaste grövre bröd jag ätit :)!!! YEY.

Slänger upp receptet imorgon för er som också vill testa. Imorgon ska jag även prova att göra en nyttig tacopaj till middag, slänger upp det receptet också om det blir gott :). Kanelmüslin får jag också göra imorgon eftersom jag får besök om en timme och tänkte försöka få i mig lite middag innan dess (om magen vill :P). Tänkte se om Mikaela hade lust att se melodifestivalen en liten stund innan bion :), sedan är det alltså bio som gäller. Får lägga mer energi på plugget imorgon :). Ska sätta mig lite med det nu, men kommer inte hinna speciellt mycket :(.

Ha en mysig lördagkväll!
/E <3

Kommentarer
Postat av: Hugo

Ser inte gott ut :-(

2011-02-26 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0