Melodifestivalen 2011


Bild lånad från SVT!

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...min stackars Hannah har gått och blivit sjukling :(. Så himla tråkigt eftersom jag verkligen hade sett fram emot en mys- eller festkväll tillsammans med henne idag samt invägning och frukost imorgon. Men det kan ju inte hon hjälpa, nu håller jag bara tummarna att hon blir frisk tills imorgon kväll så att vi kan köra kickboxning som vanligt :). Annars får jag kolla upp någon annan träning.

Så då ändrades mina kvällsplaner lite. Blir nog till att mysa i soffan även ikväll, men framför melodifestivalen som startar idag och efter det är det hipp hipp. Tror jag ska fixa lite med Tradera som vanligt samt städa och plugga lite :). Ovan ser ni artisterna i första deltävlingen som är i Luleå, känner bara igen Danny och Dilba.

Ska ni se Melodifestivalen?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0