Makrill

Jag har precis fått i mig två makrillsmackor till lunch, riktigt smaskigt. Jag tycker att makrill i tomatsås är gott ibland, men det får inte bli för mycket av det. Nu var det längesen jag åt det och idag var jag faktiskt riktigt sugen på det, men nu kommer det säkert dröja ett par veckor innan jag äter det igen ;). Får äta massa tonfisk istället, det är mycket lättare att äta mycket av.

Aja, väldigt intressant information faktiskt :P. Jag har hunnit läsa en del, ringa ett samtal och äta lunch som sagt. Ska snart slänga upp inlägget om bloggutmaningen och sedan ska jag återgå till läsandet. Det är väldigt svårt och krångligt, så det tar emot lite :(. Men jag tar en paus innan mellis och fixar lite med annat.

Ha en fortsatt SOLIG dag :D!

Se fler "spännisbilder" :P och läs om mitt träningsupplägg på träningsbloggen :)

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0