It's coooooold :(


Är det bara jag som fryser?? Jag sitter uppkruppen i soffan med två tjocktröjor, pyjamasbyxor, dubbla strumpor och dubbla filtar och jag fryser fortfarande...är så förbaskat trött på kylan nu :(.

Idag har det varit en riktigt hurtig dag för min del :). Jag har även hunnit med att äta lite goda mål med mat, träffa Mikaela en sväng, läsa lite statistik och kolla Solsidan. En riktigt skön söndag helt enkelt! Hade det bara varit några grader varmare hade det varit helt perfekt...

Imorgon är det skola igen och självklart börjar jag 8! Det är en sak att kliva upp 8, men börjar jag 8 kliver jag upp halv 7 :(. Tidig sängång idag alltså. Har bestämt att datorn ska vara avstängd halv tio och då blir det till att diska och plugga lite innan jag ska sova. Jag har i alla fall skola precis hela dagen imorgon, får se om vi orkar sitta till 17. Efteråt ska jag i alla fall iväg en snabbis till mataffären och sedan blir det vila på kvällen. Har tränat fyra dagar i rad nu, så det ska bli väldigt skönt!

Sov gott sedan!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0