I'm the King ;)


Haha, skämt och sido med "I'm the King" :). Vi bowlade nu på kvällen och vi körde tjejerna mot killarna och vi tjejer utklassade killarna som vanligt :P (3 av 3 gånger). Så nu ska de banne mig bjuda oss girls på middag, det ser jag verkligen fram emot :). Och inte för att skryta, men jag vann hela matchen med 327 poäng. Sjukt nöjd! Kanske ska satsa på en karriär inom bowling :P?

Dagen idag har varit ganska lång. Räkneövningarna i morse gick segt, men vi försökte kämpa på så gott det gick i alla fall :). Svårt när man inte förstår så mycket :(. Sedan var det dags för fyra timmars föreläsning och det var lite halvsegt, men eftersom föreläsaren var riktigt bra på att föreläsa kompenserade det segheten ;). Sedan åkte vi alla hem till mig, tjejerna gick till Hälsofreak och killarna till Hackepi (kebabställe) och sedan möttes vi upp hemma hos mig och käkade. Jättetrevligt! Kvällen avslutades alltså med bowling.

Nu ska jag gå och lägga mig, men först ska jag göra sit-ups och plankan. Sov gott!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0