Heart



      

Vissa vet att jag vill, vissa har ingen aning om att jag vill och jag vet att varken mamma eller pappa kommer att tycka om det! Men jag har bestämt mig. Jag ska skaffa en. Jag vet symbolen, men inte riktigt utformningen. Det kommer bli så fint :).

Nu sitter jag här framför datorn igen, börjar bli lite trött. Kickboxningen gick superbra idag, kände att vilan igår gjorde susen :). Bra att man känner resultat av vilan, då kommer man ihåg att vila mer ofta. Kände även att jag var lite uthålligare idag och jag orkade slå hyfsat hårt ända in i mål. Så skönt när man känner att träningen ger resultat. Sedan har jag tagit en lång dusch och fått i mig kycklingsallad till middag. Har även kollat på Den hemliga miljonären samt Cougar Town. Dessutom har jag läst igenom uppgiften som vi ska börja med lite smått imorgon, en ganska tung sådan...

Imorgon är det skola igen, men en timme kortare än i måndags ;). Jag går "bara" i skolan mellan 10-17 imorgon :P. Efteråt ska jag hem och byta om, sedan tänkte jag direkt åka vidare till gymmet och köra Crosstrainer. Måste även handla med mig lite som fattas i kylen.

Nu ska jag diska, köra sit-ups och plankan och sedan sova. Good night!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0