Grumpy


Det känns inte som det här har varit en speciellt bra dag :(. Känns som allt och alla är emot mig...vad sjutton är det frågan om? Just nu känns det inte som jag har lust med någonting. Varför var det tvunget att avsluta kvällen såhär? Känner mig som dvärgen Grumpy "butter" i Snövit...

Allt kändes helt ok efter förra inlägget, efter en stund kom jag igång med pluggandet och fick samtidigt i mig lite mellis för att orka med träningen på kvällen. Idag kom träningspasset verkligen lägligt :). Jag tog ut min irritation genom att överdriva rörelserna och bli riktigt härligt svettig. Kändes riktigt skönt! Sedan åkte jag hem och duschade, gjorde i ordning en jättegod kycklingsallad till middag och satte mig vid datorn. Efter det så får allt vara historia, det ena nederlaget efter det andra. Orkar inte prata om det...blir bara arg!

Aja, nu ska jag diska undan min middag och borsta tänderna. Tänkte kanske plugga lite till innan jag lägger mig för natten. Hoppas verkligen lite sömn hjälper.

God natt!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0