God Natt!

Ville bara slänga in ett kort inlägg innan jag avrundar denna kväll :). För ett tag sedan åt jag en riktigt god middag i form av pasta och köttfärssås, riktigt smaskigt. Har massa rårivna morötter i min köttfärssås och det blir så himla gott :). Tur att jag har en matlåda tills på torsdag också ;). Vad har ni ätit ikväll?

Innan middagen var jag på kickboxning med Hannah. När jag cyklade dit och innan passet började var jag jättetaggad och mådde toppen, men precis innan det körde igång fick jag en dipp. Kände mig lite hängig och nästan lite sur, för ingenting. Hannah märkte det också, så jag ber verkligen om ursäkt. Jag körde på och blev i alla fall mer pepp under passets gång, men idag kände jag verkligen att något ligger och lurar i kroppen. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu :(. Då sabbas allt!!! Min mysiga helg med Hannah, Mikaela och Louise. Min träning. Mitt matschema. Och skolan såklart. Neeej, det har jag absolut inte tid med.

Så ni kan väl snälla hålla tummarna för att den här infektionen i kroppen inte bryter ut och försvinner istället?! Nu ska jag få min skönhetssömn och hoppas att jag mår tipp topp imorgon :).

Tyvärr börjar skolan redan vid 8, så det blir en mycket tidig morgon för min del :(. Sedan en fyratimmars föreläsning följt av lite plugg i grupp. På eftermiddagen ska det sedan läsas och på kvällen ska jag bara ta det lugnt. Äta lite god middag, kolla lite på tv och bara slappa. Blir nog en tidig sänggång då också :).

Sov gott!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0