Emelie <3


Vet ni vem som kommer hit och hälsar på nästa helg?? Jo, min underbara vän Emelie <3.

Det är så roligt att det ändå blev hyfsat spontant för att vara oss. Jag och Emelie är typiska planeringsmänniskor och brukar boka in sånt här månader i förväg. Men idag slängde hon iväg ett sms och frågade vad jag sysslar med nästa helg och jag har faktiskt ingenting speciellt (förutom träning) inbokat :). Så det ska verkligen bli underbart att umgås med en av mina absoluta favorittjejer en hel helg!

Hon bokade biljetter på studs och kommer hit redan på fredag lunch (så det blir till att läsa och plugga ordentligt under veckan), så jag tänkte dra med henne på aerobics eftersom hon också tycker det är roligt :). Sedan blir det säkert lite myskvällar, en massa prat, en runda på stan och lite sånt.

Längtar!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0