Carpe diem

Carpe diem = Fånga dagen!


Här bjuder jag på en "snygg" bild på en nyvaken tjej med röda ögon och stort hår. Sover i världens finaste påslakan just nu, fick dem av farmor och farfar i julklapp <3

Nu är jag trött och huvudvärken börja sakta men säkert komma krypande. Detta innebär givetvis att jag är på gång att sova, klockan har ju redan hunnit passera midnatt. Min dag har verkligen varit toppen idag :). Först en promenix med Hanny i morgonsolen, sedan en god frukost följt av en liten lunch. Vidare till skolan för en tretimmarsföreläsning (istället för fyra) och sedan följde Hannah med mig hem. Vi pratade lite innan vi kilade iväg och köpte med oss mat från Hälsofreak. Vi åt mat, pratade, drack te, pratade lite till och avslutade med att göra varsin egen smoothie hemma istället :). Mums! Kvällen avrundades med Love & Other drugs på bio, slänger iväg en kommentar om den imorgon ;).

Sov gott!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0