9. Mina inspirationskällor

Slänger upp nionde bloggutmaningen innan jag hoppar in i duschen. Det kommer upp två till innan kvällen är slut ;). Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :P.

Nionde bloggutmaningen handlar om mina inspirationskällor.

Jag har faktiskt funderat lite fram och tillbaka på detta och den enda som jag lite halvt har som inspirationskälla är Blossom. Jag tycker hon är så cool på något sätt. Hon har drömyrket enligt mig :). Hon är kunnig, vältränad och driven. Jag skulle absolut inte ha något emot att bli nya Blossom när jag blir lite äldre :P.



Annars har jag faktiskt, även om det låter skrytsamt, mig själv som inspirationskälla. Jag vet hur jag har levt, hur jag har sett ut och hur jag har mått. Jag vill inte vara den personen igen. Därför inspireras jag av att sträva mot ett bättre och hälsosammare liv.

Och sista inspirationskällan är vissa bloggar. Jag gillar Bemme's och Sparkibaken. Duktiga tjejer som tränar flitigt!

/E <3


Kommentarer
Postat av: Hugo

Du glömde mig :-)

2011-02-13 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0