9 Februari 2011

Guten morgen alle leute (God morgon alla människor)!
Idag skiner solen här i Linköping och termometern visar 3,9 plusgrader :). Synd att man ska sitta inne hela dagen då...när jag slutar skolan är det ju mörkt ute, så drygt! Man får passa på de dagar maan börjar sent eller är "ledig" att gå ut och njuta av solen. Igår var det tyvärr ganska ruggigt och blåsigt när jag och Hannah var ute och promenerade, men luft fick vi ju i alla fall.

Nu har jag precis ätit upp min frukost, mätt och belåten. Jag har fixat iordning allt jag ska äta under dagen, skrivit ut lite viktiga papper, sminkat mig och gjort mig iordning. Så nu ska jag bara borsta tänderna, packa väskan och göra något med mitt kråkbo till frisyr :P. Som sagt SKOLA hela dagen, sedan blir det direkt vidare till gymmet för att köra crosstrainer. Får se hur det går, har sådan sjuuuuk träningsvärk i rumpan och baksida lår :P. Haha...



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0