8 Februari 2011

Jag fryyyyyyser...Brukar alltid bli så himla frusen när jag har varit ute och gått på morgonen, vad kan det bero på? Ska nog snart ta mig en varm dusch och något gott, grönt te :).

Idag vaknade jag ganska utvilad 45 min innan klockan, men när jag vet att jag kan sova lite till, då gör jag det! Hoppade i lite kläder och sedan begav jag mig hem till Hannah för invägning :). Lite nervöst var det i och med att jag faktiskt tappat 3 cm på varje lår, så jag hoppades väl att vågen skulle visa något positivt. Och visst, jag är nöjd. Hade kanske hoppats på lite mer, men sedan får man ju ha i åtanke att jag inte var speciellt stor när vi började samt att muskler väger mer än fett! Aja, vi kämpar på...en månad kvar :D.

Vi fortsatte sedan ut på en morgonpromenad. Det var en dam som ramlade, så vi fick hjälpa henne upp :(. Stackaren! Så obehagligt när någon ramlar, jag blir alltid så himla rädd att personen skadat sig. Men jag tror att det gick ok med henne :). Vinkade hejdå till Hannah och fortsatte hem. Har nu fått i mig en bautafrukost (lite överdrivet stor), men gott var det i alla fall!

Planerna för dagen är inte så överdrivet många. Fokus ligger som vanligt på att läsa samt göra räkneövningar. Blir kanske en paus för en kort runda på stan med Hanny samt slänga upp ännu lite saker på Tradera och några blogginlägg. Ikväll är det dags för träning igen, nu har jag faktiskt varit duktig och vilat ;). Kickboxning for the win!



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0