8. Favoritmat

Åttonde bloggutmaningen på g ;). Idag handlar det om min favoritmat.

Jag brukar ofta variera min favoritmat och under gymnasiet tror jag att det var kycklinglasange, det är bara så himla gott! Det ska jag önska nästa gång jag kommer hem ;), perfekt söndagmiddag. Men nu har min favorit länge varit inbakad kassler med vitlöksost och en stor sallad till.



Har ni inte provat det så måste ni verkligen göra det, är så sjukt gott!

När det gäller den lite nyttigare maten är jag ju en sucker för havrepannkakor med lättkesella, bär och banan på. Det är som godis, fast mycket nyttigare ;).

Jag skulle egentligen kunna rabbla upp hur mycket olika maträtter som helst. Jag tycker nästan om allt jag lagar här hemma :).

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0