7. Favoritövning

Då var det dags för dagens bloggutmaning som handlar om min favoritövning.

Som ni vet (jag tjatar om det hela tiden :P) tränar jag väldigt varierat och jag har ganska många övningar som jag gillar. En som jag gillar, men egentligen ogillar är den berömda plankan.



Den är extremt jobbig och man skakar som en tok när man står där, men känslan efteråt är grym och magen känns så stark. Man tränar dessutom hela bålen, vilket är superbra.

En annan övning som jag gillar är benböj. Gör man tillräckligt många sådana får man väl snygga ben och snygg rumpa tillslut :P. Tycker den bränner riktigt härligt i benen efter ett tag, det känns verkligen att det tar! Sånt gillar vi :).

/E <3


Kommentarer
Postat av: Hugo

Vem är bäst i familjen?

2011-02-11 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0