6. Mål med träningen

Dags för sjätte bloggutmaningen som idag handlar om mina mål med träningen.

Som ni kunde läsa i första bloggutmaningen (min idrottsbakgrund) så har jag varit en person som tränar i perioder, men ändå alltid haft träningen som en del av mitt liv. Det är först nu på senare år som jag upptäckt att det är bland det roligaste som finns att träna och känslan efteråt är verkligen makalös! Jag är jättesugen på att jobba med motion, hälsa eller kost eller något liknande i framtiden.

Därför är mitt mål med träningen att må bra och hålla mig frisk. Jag älskar även att se förändringen träningen gör med kroppen, även om det tar tid. Om jag ska jobba med något av ovanstående vill jag visa upp ett vältränat yttre eftersom jag tycker att det visar att jag står för det jag "lär" ut. Så det är också ett mål, att se vältränad ut ;). Träningen ökar även mitt självförtroende vilket också bara är positivt :).



Vad har du för mål med din träning?
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0