6 Februari 2011

SÖNDAG och solen skiner :). Det måste vara eran förtjänst eftersom ni skulle hålla tummarna för att det inte skulle spöregna idag ;). Haha...tack så mycket för det!

Jag vaknade av mig själv idag, innan klockan ringde. Solens strålar värmde och jag blev lycklig av att vakna idag :). Hoppade i mina gåkläder och gav mig ut på en runda runt ån. Superhärligt med mycket folk som är ute och traskar i det fina vädret, det är ju en perfekt dag för sådant (och en perfekt aktivitet). Efteråt var jag förbi både Netto och Hemköp för att köpa hem lite som fattades. Självklart har jag gjort ett matschema inför nästa vecka också :), slänger upp det på träningsbloggen när jag läst lite!

Nu blir det alltså till att läsa lite och vid tre är det dags för sen lunch/tidig middag. Då ska jag servera mig själv tomatsoppa med tortellini och finn crisp. Hoppas det smakar :). Sedan blir det kanske en snabbfika med Hanny på stan och ikväll kickboxning med Hannah. Great!

Hörs mer under dagen.


Ibland längtar jag tillbaka till semestern, värmen och sällskapet <3.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0