5 Februari 2011

Nu har jag precis fått i mig lite frukost och ska snart bege mig till yogan. Lite segt att låta klockan ringa en lördagmorgon, men jag tycker verkligen att yogan ger mig något. Jag blir avslappnad, lugn och harmonisk. Därför tänker jag inte bortprioritera den mot en timmes extra sömn ;). Jag sover ju så mycket annars (mellan 7-9 timmar varje natt).

Eftersom Emelie kommer nästa helg (se förra inlägget) har jag fått lägga om mitt träningschema lite för nästa vecka. Det blir vila på måndag och lördag, men förhoppningsvis hinner vi med en liten promenad på lördag morgon :). Det vore väldigt härligt! Aja, läste ni mitt inlägg igår så vet ni vad som står på mitt schema idag. Yoga -> Simma -> Äta lunch -> Städa, blogga, plugga -> Middag -> Mys eller fest (?) med Hannah :).

Så vi hörs i eftermiddag igen!


Innan jag gick och lade mig igår, myskväll med film och fruktsallad :D.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0