4. I min träningsväska

Dagens utmaning handlar om att berätta för er kära vänner vad som befinner sig i min träningsväska...kan det bli mer spännande?

Jag är ju en sån där "tråkig" person som byter om hemma och duschar hemma, så jag har faktiskt väldigt lite i min träningsväska. Dessutom har jag ingen typisk träningsväska, utan en större handväska från Paris :P.
I min väska finns det i alla fall:
- Träningsskor
- Vattenflaska (min fina rosa jag fick från Ellen <3)
- Träningskort
- Liten handduk
- Träningshandskar
- Svettband

Det var nog allt jag hade att bjuda på ;). Vad har du i din träningsväska?
Ifall du vill läsa de andra bloggutmaningarna kan du göra det under kategorien bloggutmaning!



/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0