3 Februari 2011


Idag har jag VÅRKÄNSLOR :). Jag vaknade av att solen lyste in genom persiennerna idag igen och det är verkligen underbart att vakna upp så. Kollade termometern som visade 5 plusgrader kl 9 och hoppade i lite lagom med kläder för en powerwalk. Hanny lurade ut mig på en powerwalk idag igen ;). Nu är min kropp verkligen van vid alla dessa promenader, sjunde dagen i rad nu (varav 6 innan frukost). Har bestämt mig för att "vila" kroppen från promenader fredag och lördag, då kör jag vanlig träning istället ;). Men jag gillar verkligen att gå innan frukost, man får igång kroppen och sedan är det mycket godare att äta frukost efteråt :).

Vad är mina planer för dagen då? Jo, här ska det först diskas och bytas om till mjukiskläder. Sedan ska jag krypa upp i soffan och läsa, läsa, läsa. Självklart blir det pauser för lunch och mellis, samt lite bloggpaus, fota saker som jag ska sälja på tradera osv. Ikväll ska jag träna skivstång+kondition och det har jag verkligen längtat efter. Efter det blir det dusch, middag och nedvarvning innan det är dags att sova. Så vad hittar ni på idag gott folk?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0