3. Ett fint idrottsminne

Bloggutmaning nummer 3 handlar om ett fint idrottsminne!
Eftersom jag tolkar det lite hur jag känner för väljer jag ett idrottsminne från min egen träningstid.
Det handlar självklart om I Form loppet som jag sprang tillsammans med Angelica i augusti 2010.



Innan år 2010 hade jag kanske sprungit milen ungefär 2-4 gånger tidigare i mitt liv. Så under 2010 var det dags att komma igång med löpningen ordentligt. Det blev ett par mil under året och 11 augusti var det alltså dags att springa ett lopp på 10 km. Det var otroligt roligt, jobbigt och fantastiskt! Är helnöjd med min tid också. Nu blickar jag framåt mot Göteborgsvarvet 2011 den 21 maj, då ska det springas 2,1 mil!


Jag efter loppet :)


Finaste Angelica och jag bara ett par dagar innan loppet <3

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0