28 Februari 2011


Kan man vara mer omotiverad? Idag började jag min dag kl 7, ganska pigg för att "bara" ha sovit lite mer än 7 timmar :). Satte mig och läste igenom grupparbetet, åt frukost, gjorde mig iordning och packade väskan. Efter det var det dags för grupparbete i skolan. Hade räknat med att vi skulle bli klara lite tidigare än vad vi blev, så nu har jag noll energi över för tentaplugg :(...jättejobbigt!

Tänkte i alla fall försöka ta tag i plugget en stund innan jag ska iväg och träna ikväll. Efteråt blir det nämligen bara dusch, middag och sova...imorgon är det stenhård tentaplugg som gäller! Jag måste vara disciplinerad. Inte många dagar kvar nu :). Kämpa, kämpa, kämpa.

Vad sysslar ni med idag då? Jag är på lite dåligt humör också...det gör inte saken bättre kan jag säga. Aja, dags att slänga upp ett inlägg till och sedan sätta igång med plugget.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0