27. Detta klara jag mig inte utan

Dags för dagens bloggutmaning som handlar om vad jag inte skulle klara mig utan!

Det finns ju självklart en hel del som jag inte skulle klara mig utan, men framförallt skulle jag inte klara mig utan min underbara familj och mina fantastiska vänner. Ni betyder verkligen allt för mig <3. Utan familj och vänner skulle jag inte vara någon, så jag värdesätter er väldigt högt! Ni vet vilka ni är och ni har alla en speciell plats i mitt hjärta.


En hjärt-kram till alla mina favoriter :)!

Annars vet ni ju att jag inte skulle klara mig utan min träning. Träningen är ju en otroligt stor del av mitt liv och jag prioriterar alltid min träning framför mycket annat. Det kanske låter trist för er som inte tycker att träning är så roligt, men jag älskar det så oerhört mycket och som jag tidigare har sagt så är det något jag vill arbeta med i framtiden!

Även sömn, myskvällar, partykvällar, resa, mat, datorn är något jag inte skulle klara mig utan ;).

Vad skulle inte du klara dig utan?
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0