25 Februari 2011


Är en riktig liten seeegis för tillfället :P. Tror att det är tröttheten efter en tidig morgon som börjar komma ikapp mig nu, så det ska bli väldigt skönt att åka iväg och träna för att få lite ny, härlig energi :). Idag är det äntligen dags för kickboxning igen, det var 1,5 vecka sedan sist och jag har verkligen längtat som en tok. Nu är Hannah frisk och vi ska köra på både idag och på söndag, underbart!

Idag började jag min morgon med en timmes powerwalk följt av dusch, frukost och lite fix. Sedan kom min grupp hem till mig och vi satte igång med grupparbetet. Vid strax efter tre gick dem hem och jag har hunnit prata lite med mamma i telefon, ätit mellis och uppdaterat mig lite på internet.

Ska snart byta om till träningskläder och sedan blir det som sagt kickboxning. Efteråt ska jag äta lite god middag, kolla på tv/film och bara mysa ner mig i soffan! Jag ska somna när jag känner för det och vakna när jag känner för det, älskar att det äntligen är heeeeelg :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0