24 Februari 2011

Ett litet kort inlägg innan det är dags att fixa det sista innan skolan :). Idag är det tidig dag i skolan, så det blev uppgång vid halv sju...somnade innan elva igår, så ok med sömn har jag fått i natt ;). Har även gjort mig iordning och fått i mig en dunderfrukost (havregynsgröt och ägg). Som vanligt är det skola hela dagen, men jag hoppas inte jag kommer hem alltför sent. Vore så skönt att vara hemma till halv fem-fem så att jag hinner äta mellanmål innan mitt skivstång+intervallpass ikväll :).

Igår var jag ju i bibblan hela dagen, kom innanför dörren vid kvart i fem! Då var det bara till att byta om och slänga sig på cykeln. Körde step som tyvärr inte var så jobbigt, så jag hoppade in i ett medel 70-pass i 30 min (hon som brukar köra på måndagar i vanliga fall). Efteråt var jag helt slut, svettig och glad! Hem och steka lite havrepannkakor till middag, mums.

Nähä...nu måste jag kila! Hörs mer i eftermiddag/kväll. Ikväll ska jag äta rotfrukter i ugn med fetaost :D.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0