23.00

Jaaaag vet, klockan är elva och jag sitter fortfarande vid datorn :(. Hade ju så himla mycket inlägg som skulle upp på träningsbloggen ;), men jag hann ändå inte med allt. Får slänga upp veckans träningar och kommentera dagens träningspass imorgon.

Kickboxningen idag var i alla fall den bästa på länge, hur underbart som helst :). Sedan har jag gjort tacopaj till middag och den blev supergod, receptet hittar du på träningsbloggen. Har även hunnit duscha, kolla på Solsidan på Tv4Play samt äta min goda middag. Jag känner mig ganska pigg och det kanske inte är så konstigt i och med att jag gick upp tjugo i tio idag...hmm, inte bra!


Min mumsiga och nyttiga tacopaj :D

Aja, nu ska jag börja avrunda kvällen. Måste läsa vårt grupparbete också, men jag går nog upp en halvtimme tidigare imorgon och gör det istället. Känner att jag behöver diska och fixa med annat innan jag sover. Håll tummarna att det inte blir senare än halv tolv ;).

Sov gott!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0