23 Februari 2011

Allt gick i ett igår...därför det blev dåligt med bloggande :(! Först var det morgonpromenad, sedan skola fram till 17, hem och byta om till träningskläder och sedan bege sig till gymmet. Eftersom Hannah fortfarande kände sig lite krasslig (men på bättringsvägen) körde jag crosstrainer i 60 min istället, efteråt mördad jag magen lite med plankan och sit-ups ;). Sedan var det bara hem för dusch och middag, avslutade kvällen med att snacka lite med Angelica på skype innan det var dags att sova. Blev lite senare igår :(, strax efter elva somnade jag...men i kväll blir det halv elva igen ;).

Så där har ni min förklaring till varför det inte blev något inlägg igår. Idag är det "härliga" minus 13 grader här i Linköping (det är ju sjuuukt!), men solen skiner. Idag är det grupparbete som gäller hela dagen och vi ska faktiskt befinna oss i bibblan idag, betydligt närmare än till skolan :). I kväll tänkte jag köra step och efter det blir det nedvarvning, havrepannkakor till middag och lite fix framför datorn (blogginlägg, tradera mm.). Så det är alltså min onsdag i stort, vad ska ni hitta på?


Idag har jag på mig en blååå tjocktröja som framhäver mina blååå ögon ;).

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0